Subject: Mandriala geotehniline uurimustöö, Transpordiameti volitusele kuuluval katastriüksusel geotehnilise uuringu läbiviimine.
From: "Karel Pettai" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 10:41:10 +0200

Tere

Kirjutan seoses hanke “Mandriala geotehniline uurimustöö” (RHR
viitenumber: 285853) uuringuala kooskõlastamisega Transpordiameti
volitusele kuuluval katastriüksusel. Algselt plaanitud katastriüksusele
MALLE (tunnus: 21303:002:0686) puudub meil tehnikaga ligipääs, sest
eelmainitud kinnistu asub eraomandis olevate kinnistute keskel ja
läbipääsuks sobiliku kinnistu maaomanik keelab puurimistehnika liikumist.

Geotehnilise uuringu käigus puuritakse kuni 100 m sügavune puurauk, mis
aitab paremini mõista Liivi lahte planeeritava meretuulepargi aluspõhja
geoloogiat. Uuring aitab interpreteerida tulevase meretuulepargi uuringus
avatavaid geotehnilisi kihte ja annaks juba esimese info, mille põhjal
meretuulikute vundamente projekteerida. Puurimistööd kestavad umbes nädala
koos mobiliseerimise ja demobiliseerimisega, tööde ala pärast töid
korrastatakse nõuete kohaselt.

Eelmainitut arvesse võttes küsime kooskõlastust teostada hankega seotud
geotehniline uurimustöö katastriüksustel 19338 Lemme tee (tunnus:
21401:001:0425) või 19338 Lemme tee (tunnus: 21401:001:0227).

Küsin Teie arvamust eeltoodud kooskõlastuse tegemiseks. Uuring teostataks
nimetatud katastriükustel võimalikult eemal taristuobjektidest, kuid
siiski jääb see teekaitsevööndisse. Vajaduse korral helistage, võtke
ühendust ja vastan kõigile tekkinud küsimustele.

Lugupidamisega

Karel Pettai

Geoloogiainsener

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104/1, 11216 Tallinn

Telefon: +372 5664 8014

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.